Vrácení/reklamace

CHCETE VRÁTIT ZBOŽÍ VE LHŮTĚ 14 DNÍ?

Zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro vrácení do 14 kalendářních dnů od vyzvednutí balíku (později vrácené zboží nebude vzaté zpět) 

Před odesláním zboží, prosím dejte nejprve vědět, že chcete zboží vrátit zasláním e-mailu na info@natebe.cz.

Vrácené zboží  nesmí vykazovat známky viditelného nošení či používání jiným způsobem. V případě, že bude tyto známky vykazovat bude snížena částka k vrácení.

Nelze vrátit spodní prádlo (punčochy, ponožky, kalhotky aj.)

Nezapomeňte do balíčku vložit fakturu nebo objednávku, kterou najdete v emailu. Nebo alespoň papír se jménem a číslem objednávky.

Zboží následně zašlete v původním obalu, bez jakéhokoliv poškození s přiloženým a vyplněným Formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy  (formulář se Vám zobrazí po kliknutí na tučný text před touto závorkou). Jakmile zboží přijmeme, zkontrolujeme jej a následně Vám budou do cca 14ti dnů zaslány peníze zpět na Váš účet, jaký jste použili pro platbu objednávky.

Adresa pro vrácení: 

Andrea Pečová

Uničovská 586/16, Šternberk 785 01

tel.: +420 731 470 691

e-mail: info@natebe.cz

IČ: 19317379

Zboží musí být zasláno zpět PŘÍMO na naši adresu Vámi zvoleným dopravcem. Na výdejních místech nebudeme balíčky přebírat.

Pokud Vám byl v balíčku poskytnut i dárek, při odstoupení od kupní smlouvy jste povinni tento dárek vrátit se zbožím zpět. V případě; že tento dárek zaslán zpět nebude, bude jeho cena odečtena z částky na vrácení.

Veškeré náklady za dopravu si zákazník hradí sám.

Peníze Vám budou vráceny na účet nejpozději do 14- ti dnů, od doručení balíčku zpět k nám.

 

CHCETE REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

Nejprve nám napište EMAIL s popisem problému,  nejlépe včetně fotek, zachycujících vadu.

Reklamované zboží je zákazník povinen zaslat doporučeně na následující adresu: 

Adresa pro reklamaci:

Andrea Pečová

Uničovská 586/16, Šternberk 785 01

tel.: +420 731 470 691

e-mail: info@natebe.cz

IČ: 19317379

Balík je nutné odeslat doporučeně. V případě, že bude zásilka odeslána obyčejně poštou a bez podacího čísla, odpovídá za ztrátu zákazník. V případě, že bude zásilka odeslána na jinou adresu, prodávající za vyzvednutí nezodpovídá.

 

Součástí zásilky musí být:

1. Reklamační formulář (formulář se Vám zobrazí po kliknutí na tučný text před touto závorkou)

2. faktura

3. reklamované zboží

 

Reklamace bude vyřízena do 30 ti dnů od přijetí balíčku od kupujícího. Kupující bude informován o průběhu reklamace prostřednictvím emailu, v případě uznání reklamace (opravy nebo výměny), bude kupujícímu zaslán balík doporučeně službou PPL či Balíkovny na adresu zákazníka společně s vyjádřením a zbožím (opraveným, vyměněným). 

Pokud reklamace bude uznána jako neopravitelná, prodávající uhradí částku na účet kupujícího a to nejpozději do 30 ti dnů od vystavení rozhodnutí reklamace. 

Pro jakékoliv informace nás kontaktujte na e-mail: info@natebe.cz

 

 

Vítáme Vás na našem nově založeném e-shopu :) Více info na e-mailu info@natebe.cz